Wednesday, December 25, 2013

Bayılmışım,kendime geldiğimde 40 yaşındaydım.


Dizüstü serisi diyorlar.

Pucca dahil okumamıştım,bu şahane(!) serilerden herhangi bir kitap.

İlk tecrübem,çok mutluyum(!)

Kitabın ismi:Bayılmışım,kendime geldiğimde 40 yaşındaydım.

2.elde 5 liraya bulunca aldım.

O zaman karlı bir alışveriş yaptığımı düşünürken kitap bitince 5 lirama bile üzüldüm.





bayilmisim kendime geldigimde 40 yasindaydim 1


Dizüstü edebiyat değil bunun ismi yattığın yerden havaya sallamak!

Edebiyat desen yok,konu desen ucuz bile değil.


Neden bahsediyor diye yazma zahmetine bile girmek istemiyorum açıkçası.





bayilmisim kendime geldigimde 40 yasindaydim 2

Ama bu kitapla ne öğrendin derseniz,önüne gelen yazar oluyormuş arkadaş!

Hani benim takip ettiğim bir çok blogger var ki,onların kitap çıkarmadığına üzülüyorum böyle şeylerle karşılaşınca.


Daha da uzatmayacağım,hani alıp da okumak,para vermek gibi bir hataya düşmeyesiniz diye yazdım.

bayilmisim kendime geldigimde 40 yasindaydim 3

No comments:

Post a Comment